Ajatus oli saada aikaan peli, jossa olisi Superhot-pelin kaltainen pelimekaniikka. Kun pelaaja ei liiku, kaikki pelissä tapahtuu hidastettuna. Pelaajan liikkuessa peli siirtyy takaisin reaaliaikaan, jolloin viholliset ampuvat pelaajaa myös. Peli on näin enemmänkin ensimmäisen persoonan pulmapeli kuin ampumapeli.
Kun saimme Superhotin kaltaisen mekaniikan toimimaan toivomallamme tavalla, aloimme tehdä vihollisia ja aseita. Pelaajan ampuessa vihollista pahis räjähtää palasiksi. Lisäksi luotien kulkeutumat näkyvät punaisina viivoina, mikä selventää pelaajalle mihin hänen ja vihollisten luodit kulkevat.
Tämän jälkeen etsimme kentät netistä, teimme niihin joitakin muokkauksia ja lisäsimme viholliset. Lisäsimme itse tehdyn musiikin ja netistä otetut äänet. Muutamien bugikorjausten jälkeen pelimme oli valmis.
Tekijät: Eerik Timonen, Mikko Luhtasaari, Vilho Stenman ja Jaakko Liukkala